saralina.blogg.se

Midsommardagen!

Kategori: Allmänt

Hej! Igår kväll började med att vi hissade flaggan klockan 18 då alla hade kommit. Vi var 13 st, min familj, famo, de som bodde där och Skomars. Vi satt och chillade en stund tills matbordet var färdigt dukat med nypotatis, köttbullar, fisk, kött, limpa, lite mera fisk, och massor annat gott! Man blev nog så mätt att hoho. Efter maten gick jag, Patrik (8år) , Lukas (typ 6 år) och spelade badminton och fotboll. Sen skulle vi äta efterrätt, det fanns 3 olika sorters kakor. Jordgubbskaka, ost-chokladkaka och tjinuskikaka, jag visste inte hur jag skulle få allt och rymmas i magen men visst jag orkade smaka på alla 3 kakor! :D Men sedan var jag proppmätt. Efter efterrätten spelade vi ennu lite badminton och fotboll och sedan skulle famo och Skomars åka hem, då var klockan 10. Vi gick in eftersom där inte fanns myggor och knott. Vi satt där till 11 och sedan gick vi hem. Idag morse vaknade jag av att min katt var med sin blöta nos och nosa på mina fötter. Oj vad jag blev skrämd när man plötsligt kände någonting kallt och blött mot sin varma tå. Det är lördag och idag skall jag bara chilla! //Lina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: