saralina.blogg.se

Glad midsommar

Kategori: Allmänt

Ja a, glad midsommar på er alla, hoppas att vädret håller där ni är! :D Här har vi fullt solsken och nästan 23 grader i solen. Nu sätts potatisen på här hos oss, en ganska tidigt midsommar middag blir det, men det är bara för att programmet efter middagen är så fullspäckat... eller inte. Men efter maten blir det iallafall kaffe o glass, en åktur med min kära lilla polle, getmjölkning (om mormor o morfar är här då ennu får de också prova på) allmänt prat och mera kaffe! :D Haha, en ganska trist midsommar har jag framför mig men det goda är ju att jag kan smita iväg till beteshagen och gosa med yrbollarna en stund. På tal om dem igen så har jag ingen somhelst aning om hur jag ska lura Sirpa idag. :o Vi har haft lite svårigheter med infångandet av min vildhäst så det kan bli en intressant show ikväll! :D Ni är alla välkomna att komma och se på ! :D   //Sara
 
 
                                  
                                  En, enligt mig, charmig sommarbild. <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: