saralina.blogg.se

AaH!

Kategori: Allmänt

Ni måste förlåta mig för att ha varit såhär otroligt oaktiv! :o Jag skäms ju riktigt ! Nu har iallafall mina underbara kusin och hennes 2 kusiner varit här några dagar och som vi har haft kul utan att genetligen göra något alls! :D Vi har kollat både fotbolls och friidrotts EM, annat på TV, mjölkat geten, ridit, kört häst och kärra och jaa massor annat skoj. Så visst har vi ju gjort något. ;D Idag har jag varit på Malmgård, en herrgård (antar jag) där den yngre sonens lilla pojke blev döpt. Stort kalas med pompa och ståt hade de och jag var där som servitris/kökshjälp. Inget speciellt roligt jobb men lönen är bra så de går an. ;) Efter många silverbestick rymde vi iväg med Rita (kocken) och åkte hem. Sådär, lite kort om den dagen igen, nu kan jag med gott samvete vänta tills imorgon före jag skriver något igen! :D // Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: